martes, 17 de novembro de 2015

Sen silencio de estrelas

Hoxe toca unha composición da primeira etapa do autor chairego, en concreto do seu segundo poemario:

Canción á miña abulia acentuada

Inquirín a miña inocencia no cabalo
sen brida do meu verso.

Neste verán apático rachei flores
coa miña carraxe de verdade verbeneira.
Miña nai confesoume que eu tiña
unha alma moi moderna.
As miñas verbas tiveron agullas
secretas para aquel xoven profesor
que me suspendeu literatura.
Agacheime de min mesmo algunha vez
e respirei ávidos ventos nacidos
máis aló da cursi primavera.

Escribireille lindas cartas
á miña simpática monada:
pomba de verbas sen sentido.
De aquí para diante seguirei facendo
versos, cumprirei 50 anos
e morrerei unha noite de inverno
sen silencio de estrelas nin de flores.

Morrendo a cada intre (1952)

Ningún comentario:

Publicar un comentario