venres, 2 de outubro de 2015

Descoñecemento do coñecido

Hoxe deixo aquí uns versos dun libriño que Manuel María presentou na carballeira da Santa Isabel cando a saúde xa non o acompañaba, aínda que era o escribira moito antes. Alí estivo arroupado por moitos da súa tribo, entre eles os seus irmáns. Esa tarde contonounos, entre outras cousas, que escribira Muiñeiro de brétemas moi preto dese lugar, e como ao baixar a costa cara Santa Isabel concebiu Terra Chá.

Elexía nº 12

Amor, vento, soidade sen corazón:
case me sinto novo cando
vexo morrer un paxariño.
Liñas máxicas nas espadaíñas máis recentes.
Nunca digo "non".
Todo é transcendente: póñome alegre 
ao pensar que todo morre.
Engano a todos os que pensan
que estou fusilado para sempre,
e, a dicir verdade,
eu aínda penso dar moitos desgustos.
Sabedes algo
vós
da miña vida?

Elexías á miña vida pequeniña (2004)

Ningún comentario:

Publicar un comentario